1. Предмет договору
1.1. Ця оферта є офіційною пропозицією ФОП Вороніної А.А., далі за текстом — «Виконавець», укласти Договір на виконання послуг з ремонту взуття, шкіргалантереї, одягу, сумок та валіз дистанційним способом, тобто через Інтернет-сайт shoes-master.com.ua, далі за текстом — «Договір», і розміщує Публічну оферту (пропозицію) на сайті shoes-master.com.ua (далі – “Інтернет-сайт”).
1.1.1. Моментом повного та безумовного прийняття Замовником пропозиції Виконавця (акцептом) укласти електронний договір на виконання послуг вважається факт оплати Замовником замовлення на умовах цього Договору, у термінах та за цінами, зазначеними на Інтернет-сайті Виконавця.
1.1.2. За цим договором Виконавець зобов’язується на свій ризик і за завданням Замовника надати Замовнику послуги з ремонту взуття, шкіргалантереї, одягу, сумок та валіз, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити надані послуги.
1.2. Перелік та вартість послуг, зазначених у п.1.1 цього Договору, визначаються у Прейскуранті, який є невід’ємним додатком до цього Договору та знаходиться на сайті shoes-master.com.ua.
1.3. Обсяг та характер послуг з ремонту визначаються Замовленням (договором-замовленням) і можуть бути змінені залежно від фактичних потреб Замовника.
1.3.1. Повний перелік фактично наданих послуг визначається сторонами в актах про надання послуг, що видаються Замовнику у друкованній формі при видачі виконанного замовлення.
1.4. Під «ремонтом» розуміється відновлення або заміна деталей взуття, шкіргалантереї, одягу, сумок та валіз.
2. Права та обов’язки сторін
2.1. Виконавець зобов’язується:
2.1.1. Надавати Замовнику послуги у термінах, обсязі та на умовах, визначених цим Договором.
2.1.2. Забезпечувати якість наданих послуг відповідно до вимог, встановлених нормативно-правовими актами.
2.1.3. Усунути за свій рахунок недоліки, допущені з його вини, протягом 14 робочих днів з дати отримання письмового звернення Замовника.
2.1.4. Повідомити Замовника про неможливість надання послуг у передбачений строк з обґрунтуванням причин.
2.1.5. Надіслати Замовнику Акт наданих послуг після виконання замовлення.
2.2. Виконавець має право:
2.2.1. Отримувати від Замовника інформацію, необхідну для надання послуг.
2.2.2. Отримати оплату за надані послуги в порядку, розмірах та термінах, передбачених цим Договором.
2.3. Замовник зобов’язується:
2.3.1. Приймати від Виконавця результати надання послуг шляхом підписання Акту наданих послуг.
2.3.2. Забезпечувати Виконавця інформацією, необхідною для надання послуг.
2.3.3. Сплачувати Виконавцю за надані послуги в порядку, розмірах та термінах, передбачених цим Договором.
2.4. Замовник має право:
2.4.1. Отримувати від Виконавця інформацію про стан та результати надання послуг.
2.4.2. Перевіряти якість наданих послуг.
3. Оплата послуг та порядок їх приймання
3.1. Загальна вартість послуг визначається сумою всіх рахунків, виставлених за надані послуги.
3.2. Оплата послуг здійснюється на підставі Акту наданих послуг.
3.3. Оплата може бути здійснена у готівковій або безготівковій формі.
3.4. Розрахунки проводяться тільки за фактично надані послуги.
3.5. Підписання Акту наданих послуг є підтвердженням відсутності претензій з боку Замовника.
4. Відповідальність сторін за порушення договору
4.1. У разі порушення Договору Сторона несе відповідальність відповідно до цього Договору та законодавства України.
4.1.1. Порушенням Договору є його невиконання або неналежне виконання.
4.1.2. Сторона не несе відповідальності за порушення Договору, якщо це сталося не з її вини.
5. Вирішення спорів
5.1. Усі спори вирішуються шляхом переговорів.
5.2. Якщо спір не може бути вирішений шляхом переговорів, він вирішується у судовому порядку.
6. Дія договору
6.1. Цей Договір вважається укладеним з моменту звернення Замовника до Виконавця через сайт або особисто в майтерню, або пункт прийому, розташований за адресою вказанною на відповідній сторінці.
6.2. Закінчення терміну дії Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення.
6.3. Зміни до Договору можуть бути внесені за домовленістю Сторін.
6.4. Договір може бути розірваний за домовленістю Сторін.
7. Прикінцеві положення
7.1. Всі правовідносини регулюються цим Договором та законодавством України.
7.2. Сторони несуть відповідальність за правильність зазначених реквізитів.
7.3. Сторони дають згоду на обробку персональних даних.
7.4. Додаткові угоди є невід’ємною частиною Договору.
8. Умови і правила повернення коштів
8.1. Замовник має право на повернення коштів за надані послуги у разі, якщо Виконавець не виконав замовлення, що підтверджується документально (Актом наданих послуг або письмовою претензією).
8.2. Повернення коштів здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання Виконавцем письмової заяви Замовника про повернення коштів. Заява має містити детальний опис причини повернення, дані Замовника та реквізити для перерахування коштів.
8.3. Повернення коштів здійснюється у тій же формі, в якій була проведена оплата (готівкова або безготівкова), якщо інше не погоджено Сторонами.
8.4. У разі, якщо неналежне виконання послуг сталося з вини Замовника (надання некоректної інформації, порушення умов здачі виробу в ремонт, наприклад, у брудному вигляді), Виконавець має право відмовити у поверненні коштів.
8.5. Витрати, пов’язані з поверненням коштів (комісії банків, поштові витрати тощо), покладаються на Замовника, якщо інше не передбачено законодавством України.
8.6. Виконавець не відшкодовує кошти за послуги, які були виконані належним чином і прийняті Замовником шляхом підписання Акту наданих послуг.
Додаткові умови
- Виріб приймається в ремонт у чистому вигляді.
- Ремонт здійснюється тільки за заявленим дефектом.
- Замовник зобов’язаний забрати відремонтований виріб протягом 14 днів.
- У разі невиконання цієї умови нараховується плата за зберігання у розмірі 5 гривень на день, але сума за зберігання не може перевищувати ринкову вартість виробу.
- Якщо Замовник не забирає виріб протягом трьох місяців після повідомлення про готовність, Виконавець має право утилізувати виріб.
Реквізити Виконавця
ФОП Вороніна А.А.
Сайт: shoes-master.com.ua